wtorek, 1 września 2015

Nagrody i Dyplomy

Ponieważ dziś zaczyna się rok szkolny, chciałam nagrodzić niektórych blogerów których darzę uznaniem że twórczość lub inne rzeczy. Chciała bym wam również pogratulować za wytrwałość. Dyplomy będą zatytułowane ,,Swiadectwo" bo taką miałam fanaberię. (Uwaga dyplomy nogą zawierać wasze stare nazwy)



























Jest jeszcze wiele blogerów których lubię i cenię. Nie obraźcie się jeśli któreś z was się nie pojawiło. Te osoby które uhonorowałam po prostu (moim zdaniem) na nie zasłużyli, a innym jeszcze trochę brakuje. Więc jeśli nie uhonorowałam was to nie obrażajcie się. Może za rok się tu pojawicie.
Pozdrawiam :)
Blogerka

3 komentarze:

  1. Dziękuję za świadectwa ;) Bardzo fajny pomysł z nimi , wkleję je kiedy będę miała czas na mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, dziękuję ci bardzo Pati, za to świadectwo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ci dziękuje za świadectwo, zobaczyłam je dopiero teraz i bardzo się ucieszyłam z tej niespodzianki, za chwilę wkleję je na bloga.

    OdpowiedzUsuń